Başbakan Erdoğan Kenan Işık'ı ziyaret etti

Başbakan Erdoğan Kenan Işık'ı ziyaret etti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 21 Mart'tan beri hastanede yatan tiyatro sanatçısı Kenan Işık'ı, tedavi gördüğü Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesi'nde ziyaret etti.

2014.06.06 20:29 - Son Güncellenme: 2014.06.06 23:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan Kenan Işık'ı ziyaret etti

 

Dolmabahçe'deki Başbakanlık Çalışma Ofisi'nden ayrılan Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan, saat 19.50'de Işık'ın yattığı hastaneye geldi. Sanatçının son durumu hakkında bilgi alan Erdoğan, aynı hastanede yatmakta olan Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba'yı da ziyaret etti.

Yaklaşık 50 dakika hastanede kalan Erdoğan'ın, doğum için Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesi'nde bulunan Fatih Terim'in kızı Merve Terim ile de görüştüğü öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.06 20:29 - Son Güncellenme: 2014.06.06 23:02 - HABER MERKEZİ
A