Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Singapur Başbakanı Lee Hsien Loong'la bir araya geldi.
2013.09.05 14:41 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
00:32
İLGİLİ VİDEO
Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı
G-20 Zirvesi dolayısıyla Rusya'nın St. Petersburg kentinde bulunan Başbakan Erdoğan, ilk ikili görüşmesini Singapur Başbakanı Loong'la gerçekleştirdi. Başlangıcından kısa süreli görüntü alınmasına izin verilen görüşmenin içeriğiyle ilgili bir açıklama yapılmadı. Görüşmede Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Başbakanlık Müsteşarı Efkan Ala ve Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı İbrahim Kalın da hazır bulundu.