Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı

Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Singapur Başbakanı Lee Hsien Loong'la bir araya geldi.

2013.09.05 14:41 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı
00:32 Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı

İLGİLİ VİDEO

Başbakan Erdoğan ilk görüşmesini yaptı

G-20 Zirvesi dolayısıyla Rusya'nın St. Petersburg kentinde bulunan Başbakan Erdoğan, ilk ikili görüşmesini Singapur Başbakanı Loong'la gerçekleştirdi. Başlangıcından kısa süreli görüntü alınmasına izin verilen görüşmenin içeriğiyle ilgili bir açıklama yapılmadı. Görüşmede Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Başbakanlık Müsteşarı Efkan Ala ve Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı İbrahim Kalın da hazır bulundu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.05 14:41 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:41 - HABER MERKEZİ
A