Başbakan Erdoğan'dan selfie
Recep Tayyip Erdoğan, Beylerbeyi Sarayı girişinde ziyaretçi kızlarla hem hatıra hem özçekim (selfie) fotoğrafı çektirdi.
2014.06.27 17:05 - Son Güncellenme: 2014.06.27 17:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, saat 16.15 sıralarında Beylerbeyi Sarayı'na geldi. Erdoğan, Sarayı gezmek için gelen bir grup ziyaretçi kızın yanından geçerken aracını durdurdu. Otomobilden inen Erdoğan, kızlarla bir süre sohbet etti. Sohbetin ardından Erdoğan, kızlarla önce hatıra ardından da özçekim (selfie) fotoğrafı çektirdi.