Başbakan Davutoğlu'ndan müjde!
Başbakan Ahmet Davutoğlu Konya'nın Hadim ilçesini ziyaret etti.
2014.09.07 15:40 - Son Güncellenme: 2014.09.07 15:40 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan'ın konuşmasından satır başları şöyle;
* Dün gece 10 işçimizi İstanbul'da kaybettik.
* Ülkenin kaderiyle oynandığı bir yıldan sonra yine bağrınıza bastınız. Hadim bizi hiç yalnız bırakmadı.
* Yeni bir yola çıkıyoruz. Hükümet güvenoyu aldıktan sonra Konya'ya geldim.
* Biz bu emaneti hiçbir namerte çiğnetmeyiz. Bu emanet İstiklal emanetidir.
* Her zaman desteğinizi ve duanızı bekliyoruz. Doğduğumuz bu topraklara ayrıca borcumuz var. Gece gündüz çalışacağız borcumuzu ödemek için.
* Türkiye'nin kaderi değişiyor. Bu sabah cumhurbaşkanımızla da görüştüm. Sizlere selamı var.
* Konya-Alanya arasındaki yol, 2 sene içinde bölünmüş yol olacak. Konya-Alanya arası 2 saate düşecek.