Başbakan Davutoğlu, medya yöneticileriyle bir araya geldi

Başbakan Davutoğlu, medya yöneticileriyle bir araya geldi

Başbakan Ahmet Davutoğlu, medya yöneticileriyle İstanbul Dolmabahçe Ofisi'nde bir araya geldi.

2016.02.07 16:51 - Son Güncellenme: 2016.02.07 17:02 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Davutoğlu, medya yöneticileriyle bir araya geldi

Ahmet Davutoğlu, Dolmabahçe Ofisi'nde medya yöneticileriyle görüştü.

3,5 saat süren görüşmede, Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da süren terör operasyonları ve yeni anayasa çalışmalarının ele alındığı belirtiliyor.

Davutoğlu, geçen Cuma Mardin'de Terörle Mücadele Eylem Planı'nı açıklamış, 10 maddelik planın 7. maddesi olarak ''Etkin iletişim stratejisi'' izleneceğini duyurmuştu.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.02.07 16:51 - Son Güncellenme: 2016.02.07 17:02 - HABER MERKEZİ
A