Başbakan Davutoğlu, medya yöneticileriyle bir araya geldi
Başbakan Ahmet Davutoğlu, medya yöneticileriyle İstanbul Dolmabahçe Ofisi'nde bir araya geldi.
2016.02.07 16:51 - Son Güncellenme: 2016.02.07 17:02 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Ahmet Davutoğlu, Dolmabahçe Ofisi'nde medya yöneticileriyle görüştü.
3,5 saat süren görüşmede, Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da süren terör operasyonları ve yeni anayasa çalışmalarının ele alındığı belirtiliyor.
Davutoğlu, geçen Cuma Mardin'de Terörle Mücadele Eylem Planı'nı açıklamış, 10 maddelik planın 7. maddesi olarak ''Etkin iletişim stratejisi'' izleneceğini duyurmuştu.