Başbakan'dan özür diledi

Başbakan'dan özür diledi

Gezi eylemlerinde eylemcileri yönlendirmesiyle ön plana çıkan Şafak Sezer, dün katıldığı iftarda yaptıklarından pişman olduğunu belirterek Başbakan Erdoğan'dan özür diledi

2013.07.22 14:53 - Son Güncellenme: 2013.07.22 14:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan'dan özür diledi

Gezi Parkı olaylarının önder sanatçılarından Şafak Sezer, dün akşam AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'nın iftarına katıldı. Eylemlerde ön saflarda yer alan sanatçılardan Sezer'in, dünkü iftara Başbakan Erdoğan'dan özür dilediği öğrenildi.

Gezi Parkı olayları esnasında provoke eden twitler atıp yolları trafiğe kapatan grupları yönlendirmesiyle ön plana çıkan Sezer'in, dün katıldığı iftarda yaptıklarından pişman olduğunu belirterek Başbakan Erdoğan'dan özür dilediği öğrenildi.

Kolpaçino film serisindeki oyuncu arkadaşlarıyla iftar masasına gelen Şafak Sezer'in, tokalaşma esnasında Erdoğan'ın elini öpmeye kalkışması dikkatlerden kaçmazken, Emine Erdoğan'ın da dahil olduğu koyu sohbet yaklaşık 5 dakika sürdü.

Yeni Şafak'ın haberine göre Sezer, Erdoğan ile görüşmesinin fotoğrafını ise instagram ve twtter hesabından paylaştı. Sezer'in "İftar yemeği. Başbakanımızla" ifadeleriyle yaptığı paylaşım sosyal medyada günün konusu oldu.

Barbaros'u trafiğe kapatmıştı
Gezi parkı eylemleri sürecinde aktif rol alan ve Şafak Sezer, 21 Temmuz gecesi meydana gelen olaylarda Barbaros Bulvarı'nda yönlendirdiği grupla yolu trafiğe kapatmış ve sosyal medyada kahraman ilan edilmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.22 14:53 - Son Güncellenme: 2013.07.22 14:55 - HABER MERKEZİ
A