Başbakan'dan hastalara bayram ziyareti
Başbakan Binali Yıldırım, Ramazan Bayramını geçirdiği memleketi Erzincan da Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi olan hastaları ziyaret etti.
2018.06.16 15:08 - Son Güncellenme: 2018.06.16 15:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne olan ziyarette burada tedavi olan hasta ve yakınlarının Ramazan bayramlarını tebrik eden Başbakan Yıldırım, hastalara sağlıklı ve uzun ömürler diledi.
Yıldırım buradaki ziyaretinin ardından Erzincan'dan ayrıldı.