Başbakan'dan hastalara bayram ziyareti

Başbakan'dan hastalara bayram ziyareti

Başbakan Binali Yıldırım, Ramazan Bayramını geçirdiği memleketi Erzincan da Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi olan hastaları ziyaret etti.

2018.06.16 15:08 - Son Güncellenme: 2018.06.16 15:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan'dan hastalara bayram ziyareti

Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne olan ziyarette burada tedavi olan hasta ve yakınlarının Ramazan bayramlarını tebrik eden Başbakan Yıldırım, hastalara sağlıklı ve uzun ömürler diledi. 

Yıldırım buradaki ziyaretinin ardından Erzincan'dan ayrıldı. 
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.06.16 15:08 - Son Güncellenme: 2018.06.16 15:08 - HABER MERKEZİ
A