Başbakan'dan düşen helikopter ile ilgili ilk açıklama

Başbakan'dan düşen helikopter ile ilgili ilk açıklama

Başbakan Binali Yıldırım, Giresun'da düşen helikopterle ilgili açıklama yaptı.

2016.07.05 19:57 - Son Güncellenme: 2016.07.05 21:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan'dan düşen helikopter ile ilgili ilk açıklama
01:09 Giresun'da askeri helikopter düştü

İLGİLİ VİDEO

Giresun'da askeri helikopter düştü

Başbakan Binali Yıldırım, Giresun'un Alucra İlçesi yakınlarındaki Tohumluk Yaylası'nda düşen Sikorsky S- 70 tipi helikopterde 5 ya da daha fazla şehit olabileceğini söyledi. 

Başbakan Yıldırım, "Şehitlerimiz ve yaralılarımız var. Ancak şu an sayı vermemiz doğru değil. Kaza yerine ulaşıldı, civardaki köylüler çok önemli katkı sağlıyor, yaralılar hastaneye götürülüyor. Şehit 5 veya daha fazla olabilir" dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.05 19:57 - Son Güncellenme: 2016.07.05 21:19 - HABER MERKEZİ
A