Başbakan'dan başörtüsü yorumu
Başbakan Erdoğan meclis genel kuruluna 4 milletvekilinin başörtüsüyle gelmesi üzerine yapılan eleştirilere bugün yanıt verdi.
2013.11.01 15:16 - Son Güncellenme: 2013.11.01 15:35 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Erdoğan, 4 kadın vekilin Meclis Genel Kuruluna başörtüleriyle gelmelerine ilişkin, "Meclis'teki atmosferi tarihi bir atmosfer olarak demokratikleşme sürecinin önemli bir adımı olarak görüyorum" dedi. Cuma namazı çıkışında soruları yanıtlayan Başbakan Erdoğan, başörtülü vekillerin Meclis Genel Kuruluna katılımıyla ilgili, Parlamentonun hemen hemen hiçbir zaman göremediği yaşayamadığı bir olgunluk içinde bu süreci değerlendirdiğini açıkladı.