Başbakan Binali Yıldırım derbide!
Süper Lig'de Beşiktaş ile Galatasaray, Vodafone Park'ta karşı karşıya geldi. Maçı Başbakan Binali Yıldırım da takip ediyor.
2017.12.02 20:28 - Son Güncellenme: 2017.12.02 20:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de 2017 yılının son derbisini izlemek üzere Başbakan Binali Yıldırım locadaki yerini aldı.