Başbakan, Bakanlar Kurulu üyelerine iftar verdi

Başbakan, Bakanlar Kurulu üyelerine iftar verdi

Başbakan Erdoğan, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrasında Başbakanlık Yeni Bina'dan ayrılarak Resmi Konuta geçti. Erdoğan, burada, bakanlara ve eşlerine iftar verdi. Basına kapalı gerçekleşen iftar yemeğine, Başbakan Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan da katıldı.

2014.06.30 21:37 - Son Güncellenme: 2014.06.30 21:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan, Bakanlar Kurulu üyelerine iftar verdi

Öte yandan, Başbakan Erdoğan'ın verdiği iftara katılmak üzere Resmi Konuta gelen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız ile Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, iftar öncesi, konutun yan tarafında bulunan parkta gezintiye çıktı. Bir süre parkı turlayan iki bakan, daha sonra Resmi Konuta geçti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.30 21:37 - Son Güncellenme: 2014.06.30 21:37 - HABER MERKEZİ
A