Başbakan Ankara'ya gitti

Başbakan Ankara'ya gitti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 3 günlük Doğu Karadeniz Gezisi'ni tamamlayarak Trabzon'dan ayrıldı.

2014.06.15 19:36 - Son Güncellenme: 2014.06.15 19:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Ankara'ya gitti

Geçtiğimiz Perşembe gecesi havayolu ile bölgeye gelen, Rize ve Artvin ziyaretlerini tamamlayarak dün akşam helikopterle Artvin'den Trabzon'a gelen Erdoğan, bugün Trabzon Valiliği ve Büyükşehir Belediyesi'ni ziyaret ettikten sonra Atatürk Alanı'nda düzenlenen toplu açılış törenine katıldı. Erdoğan, bu programın ardından Başbakanlık'a ait 'ANA' uçağı ile saat 19.15'te havayolu ile Ankara'ya hareket etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.15 19:36 - Son Güncellenme: 2014.06.15 19:36 - HABER MERKEZİ
A