Başbakan Ankara'ya gitti

Başbakan Ankara'ya gitti

Özel "ANA" uçağıyla saat 20.10' da Ankara'ya giden Başbakan Erdoğan'ı Atatürk Havalimanı VIP Salonu'nda,AK Parti grup başkanvekili Mehmet Ali Şahin, AK Parti Kadın kolları başkanı Güldal Akşit, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Emniyet Müdürü Selami Altınok ve Galatasaray eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak uğurladı. Albayrak ile yürüyerek sohbet eden Başbakan Erdoğan'ın yanına daha sonra Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu da geldi.

2014.01.19 21:40 - Son Güncellenme: 2014.01.19 21:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A