Başbakan 1.Ordu Komutanlığı'nı ziyaret etti
BAŞBAKAN Binali Yıldırım, Üsküdar'daki 1. Ordu Komutanlığı'nı ziyaret etti.
2017.02.16 18:49 - Son Güncellenme: 2017.02.16 18:49 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, İstanbul'da katıldığı çeşitli programların ardından Üsküdar Selimiye'deki 1. Ordu Komutanlığı'nı ziyaret etti. Saat 17.00 sıralarında komutanlığa giren Başbakan Yıldırım'ın ziyareti yaklaşık 1 saat sürdü. Ziyaret sırasında çevrede geniş güvenlik önlemi alındı. Komutanlığın önünden geçen yolda araçların geçişi kontrollü bir şekilde sağlandı. Basına kapalı olarak geçekleştirilen programla ilgili bir açıklama yapılmadı.