Başakşehir, Konyaspor'a mağlup oldu!
Süper Lig'in 32. haftasında Başakşehir, deplasmanda karşılaştığı Konyaspor'a 4-3 mağlup olarak şampiyonluk yolundaki rakibi Trabzonspor'un kaybettiği haftada büyük bir fırsatı değerlendiremedi.
2020.07.13 23:19 - Son Güncellenme: 2020.07.13 23:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Visca'nın 3. dakikada penaltıdan attığı golle 1-0 öne geçen Başakşehir, Miya'nın 20. dakikada Ömer Ali Şahiner'in 28. dakikada ve yine Miya'nın 45. dakikada attığı gollere engel olamadı ve soyunma odasına 3-1 geride girdi.
70. dakikada Volkan'ın kendi kalesine attığı golle ümitlenen Başakşehir, Elia'nın 77. dakikada attığı golle skorda dengeyi sağladı.
Karşılaşmanın 85. dakikasında sahneye çıkan Skubic, attığı golle maçın skorunu belirledi: 4-3
Bu sonucun ardından Konyaspor puanını 33'e yükselterek düşme potasının üstüne çıktı. Lider Başakşehir ise 66 puanda kaldı.
Başakşehir ligde gelecek hafta Kayserispor'u ağırlayacak, Konyaspor ise Trabzonspor'a konuk olacak.