'Barış olsun, kardeşlik olsun'

'Barış olsun, kardeşlik olsun'

Şivan Perwer'in ağabeyi Halil Aygün, çözüm süreciyle ilgili yaptığı açıklamada, "Barış olsun, kardeşlik olsun, kan akmasın" dedi.

2013.11.14 23:23 - Son Güncellenme: 2013.11.14 23:23 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
'Barış olsun, kardeşlik olsun'


Önümüzdeki cumartesi günü Mesut Barzani ile birlikte Diyarbakır'a gelecek olan Şivan Perwer'in ağabeyi Halil Aygün, barış süreci ve 37 yıl aradan sonra Türkiye'ye gelecek olan kardeşi hakkında açıklamalarda bulundu. Halil Aygün, kardeşi Şivan Perwer'in 37 yıl önce Türkiye'den ayrıldığını belirterek, cumartesi günü kardeşini görmeye gideceğini söyledi. Aygün, barış süreciyle ilgili olarak da, "Ben isterim ki bu süreç, Sayın Başbakanımız tarafından bir adım daha ileri alınsın. Bu topraklarda hepimiz kardeşiz, isterim ki cumartesi günü oraya gidip onlarla tokalaşayım, diğer arkadaşlar bir gün onlar da gelsin ben onlarla da tokalaşayım yani ben öyle istiyorum. Kan akmasın, beraberlik olsun, kardeşlik olsun, dağdaki, buradaki hepimiz kardeşiz kardeşlik olsun, artık birlik ve beraberlik olsun" dedi.
Şivan Perwer'in yeğeni Mustafa Aygün ise kardeşlik ve barış için amcasına ait "Cane Cane" şarkısını okudu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.14 23:23 - Son Güncellenme: 2013.11.14 23:23 - HABER MERKEZİ
A