Bardaktaki çamaşır suyunu içti, hastanelik oldu

Bardaktaki çamaşır suyunu içti, hastanelik oldu

​​​​​​​Eskişehir'de, takma dişlerini koyduğu bardaktaki çamaşır suyunu dalgınlıkla içen 73 yaşındaki adam hastanelik oldu.

2016.03.30 14:57 - Son Güncellenme: 2016.03.30 14:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bardaktaki çamaşır suyunu içti, hastanelik oldu

Alınan bilgiye göre, Emek Mahallesi Ayhatun Sokak'ta yaşayan Mustafa O. (73), takma dişlerini koyduğu bardağa çamaşır suyu doldurarak tezgahın üzerine bıraktı. Bir süre sonra bardaktakinin çamaşır suyu olduğunu unutarak içen Mustafa O. rahatsızlandı. Yaşlı adam, kendi imkanlarıyla gittiği Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Mustafa O.'nun hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.30 14:57 - Son Güncellenme: 2016.03.30 14:57 - HABER MERKEZİ
A