"Barcelona'nın devri bitti"

"Barcelona'nın devri bitti"

Alman efsane, Avrupa'yı domine etme sırasının Bundesliga ekiplerine geldiğini düşünüyor.

2013.09.13 14:25 - Son Güncellenme: 2013.09.13 14:25 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Barcelona'nın devri bitti"

Bayern Münih'in eski kalecisi Oliver Kahn, Barcelona'nın altın günlerinin sona erdiğini savundu.

2008'den bu yana Avrupa futboluna damga vuran Katalan ekibi, geçtiğimiz sezon Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Bayern Münih'e toplamda 7-0'lık bir skorla boyun eğerek hayal kırıklığı yaşamıştı.

TV Movie'ye konuşan Kahn, "Barcelona'nın devri geçti. Bir Alman ekibinin korkması gereken Avrupa takımı mevcut değil. Bayern'in başarısı yeni bir devrin işareti. Guardiola onları zirvede tutacaktır." sözlerini kullandı.

Barcelona haftasonu Camp Nou'da Sevilla'yı konuk edecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.13 14:25 - Son Güncellenme: 2013.09.13 14:25 - HABER MERKEZİ
A