Banyo yaparken kaydı şişenin üstüne düştü!

Banyo yaparken kaydı şişenin üstüne düştü!

Şişe makatına giren karpuzcu, şişeyi çıkarmayı başaramayınca bağırarak yardım istedi.

2012.08.12 09:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Banyo yaparken kaydı şişenin üstüne düştü!

Adana'da karpuzculuk yapan S.A. (43), karpuz sattığı yerin bir bölümünü branda ile banyo haline çevirdi. S.A., banyo yaparken yarım litrelik pet şişenin üzerine düştü.

Şişe makatına giren karpuzcu, şişeyi çıkarmayı başaramayınca bağırarak yardım istedi. S.A.'nın yardımına yan komşusu koştu.

Üzeri havlu ile örtülen S.A., hastaneye götürüldü. Yapılan operasyonla şişe çıkarıldı. S.A.'nın ifadesinde, "Banyo yaparken şişenin üzerine düştüm. Sabunluymuş, makatıma girdi" dediği belirtildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.08.12 09:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A