Banka müdürünün Covid-19 testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinada

Banka müdürünün Covid-19 testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinada

Mardin'in Derik ilçesinde yeni tip corona virüs (Covid-19) testi pozitif çıkan banka müdürü hastanede tedaviye, aynı katta çalışan 3 personel ise evlerinde karantinaya alındı.

2020.07.08 15:56 - Son Güncellenme: 2020.07.08 15:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Banka müdürünün Covid-19 testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinada

Mardin'in Derik ilçesi Cevizpınar Mahallesi'nde bulunan bir banka şubesinin müdürü S.D. corona virüs belirtilerinin ardından hastaneye giderek test yaptırdı.

Covid-19 testi pozitif çıkan S.D., hastaneye yatırılarak tedavi altına alındı.

BANKA DEZENFEKTE EDİLDİ, 3 PERSONEL KARANTİNADA

Banka dezenfekte edilirken, S.D. ile aynı katta çalışan 3 personel evlerinde karantinaya alındı.

Banka şubesi, başka bölgeden görevlendirilen müdür ile hizmet vermeye devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.08 15:56 - Son Güncellenme: 2020.07.08 15:56 - HABER MERKEZİ
A