Banka müdürünün Covid-19 testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinada
Mardin'in Derik ilçesinde yeni tip corona virüs (Covid-19) testi pozitif çıkan banka müdürü hastanede tedaviye, aynı katta çalışan 3 personel ise evlerinde karantinaya alındı.
2020.07.08 15:56 - Son Güncellenme: 2020.07.08 15:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mardin'in Derik ilçesi Cevizpınar Mahallesi'nde bulunan bir banka şubesinin müdürü S.D. corona virüs belirtilerinin ardından hastaneye giderek test yaptırdı.
Covid-19 testi pozitif çıkan S.D., hastaneye yatırılarak tedavi altına alındı.
BANKA DEZENFEKTE EDİLDİ, 3 PERSONEL KARANTİNADA
Banka dezenfekte edilirken, S.D. ile aynı katta çalışan 3 personel evlerinde karantinaya alındı.
Banka şubesi, başka bölgeden görevlendirilen müdür ile hizmet vermeye devam ediyor.