Bandırmaspor'un Başkanı Onur Göçmez istifa etti
Bandırmaspor'un Yönetim Kurulu Başkanı Onur Göçmez istifa ettiğini duyurdu.
2024.02.20 16:52 - Son Güncellenme: 2024.02.20 16:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Bandırmaspor'un Yönetim Kurulu Başkanlığını yürüten Onur Göçmez istifa ettiğini duyurdu. Yeni Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Gürel Soylu devam edececeği bildirildi.
