Bandırmaspor'da Hüseyin Eroğlu dönemi sona erdi!

Bandırmaspor'da Hüseyin Eroğlu dönemi sona erdi!

Eyüpspor'a 3-2 mağlup olan Bandırmaspor'da teknik direktör Hüseyin Eroğlu ile yollar ayrıldı.

2024.03.16 20:53 - Son Güncellenme: 2024.03.16 20:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bandırmaspor'da Hüseyin Eroğlu dönemi sona erdi!

GÖKHAN DAĞLI / BURSADA BUGÜN

Trendyol 1. Lig takımlarından Bandırmaspor kendi evinde Ligin birinci sırada olan Eyüpspor ile mücadele etti. Bandırmaspor kendi evinde Eyüpspor karşısında 3-2 mağlup oldu. 

Bandırmaspor Kulübü teknik direktör Hüseyin Eroğlu maç sonrası istifa etti. 

Bandırmaspor'un sosyal medya üzerinden açıklama geldi. "Uzatma dakikalarında kaybettiğimiz Eyüpspor maçı sonrasında Teknik Direktörümüz Hüseyin Eroğlu ve ekibiyle yaptığımız toplantıda, takımımızın play-off hedefine yeniden odaklanması için bir enerjiye ihtiyaç olduğu konusunda hemfikir olduk.Sayın Eroğlu ve ekibi de, yönetim kurulumuza gereken hamleleri yapmak adına yardımcı olarak vedaya hazır olduklarını iletti.Kendilerini anlayışla karşılıyor, hizmetleri için teşekkür ediyoruz. 1965 Bandırmaspor için her şey yeniden başlıyor ve vazgeçmeden mücadeleye devam ediyoruz" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.03.16 20:53 - Son Güncellenme: 2024.03.16 20:54 - HABER MERKEZİ
A