Bandırmaspor bayan hentbolde 3 transfer yaptı

Bandırmaspor bayan hentbolde 3 transfer yaptı

TÜRKİYE Kadınlar Hentbol 1'inci Ligi'nde mücadele edecek olan Bandırmaspor, iç transferde 3 oyuncusuyla mukavele yaptı.

2016.07.19 10:11 - Son Güncellenme: 2016.07.19 10:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bandırmaspor bayan hentbolde 3 transfer yaptı

Geçtiğimiz yıl Bandırmaspor'un şampiyonluğa ulaşmasında önemli katkıları olan Sevil Ay, Ebru Arslan ve Sevim Ay, kulüpleriyle 2'şer yıllık sözleşme imzaladı. Törende konuşan Bandırmaspor Başkanı Erhan Elmastaş, "İç transfer çalışmaları kapsamında geçtiğimiz yıl kazanılan şampiyonlukta pay sahibi olan Sevil Ay, Ebru Arslan ve Sevim Ay ile 2'şer yıllık sözleşme imzaladık" dedi. 

Bu sezon hem futbol, hem de hentbolda iddialı olacaklarını ifade eden Başkan Erhan Elmastaş, "İnanıyorum ki hem hentbol takımımız hem de futbol takımımız seneye Süper Lig'de oynayacak" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.19 10:11 - Son Güncellenme: 2016.07.19 10:11 - HABER MERKEZİ
A