Balkondan girerek altınları çaldılar

Balkondan girerek altınları çaldılar

Bursa'da bir evin balkonundan giren hırsızlar, altın ve bir miktar para çalarak kayıplara karıştı.

2012.08.16 10:05 - Son Güncellenme: 2012.08.16 10:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Balkondan girerek altınları çaldılar

Edinilen bilgiye göre olay,Üçevler Mahallesi'nde meydana geldi. Gece saat 01.00 sıralarında kimliği belirlenemeyen hırsızlar, O.G.'ye ait evin 4 metre yükseklikteki pimapen balkon camını sert bir cisimle zorlamak suretiyle açtı. Hırsızlar, yatak odasında gardolap içinde 3 adet altın bilezik 1 adet Cincir kolye 2 adet çeyrek altın, 1 burma yüzük, 1 adet 45 cm uzunluğunda zincir, 1 küpe,1 altın yüzük 900 TL para çaldıktan sonra kayıplara karıştı.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.16 10:05 - Son Güncellenme: 2012.08.16 10:05 - HABER MERKEZİ
A