"Balıkesirspor maçını kazanarak çıkış yakalamak istiyoruz"

"Balıkesirspor maçını kazanarak çıkış yakalamak istiyoruz"

Şanlıurfaspor Kulübü Başkanı Fethi Şimşek, deplasmanda yapacakları Balıkesirspor maçını kazanarak çıkışa geçmek istediklerini söyledi.

2016.03.17 15:27 - Son Güncellenme: 2016.03.17 15:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Balıkesirspor maçını kazanarak çıkış yakalamak istiyoruz"

Şimşek, yaptığı açıklamada, PTT 1. Lig'in 26. haftasında 19 Mart Cumartesi günü oynayacakları maçın hazırlıklarını çift idmanla sürdürdüklerini belirtti.

Takımlarının, deplasman performansının iyi olduğunu ifade eden Şimşek, "Mutlaka kazanmamız gereken bir maça çıkacağız. Deplasman karnemiz iyi. Balıkesirspor maçını kazanarak çıkış yakalamak istiyoruz. İyi oynayıp haklı bir galibiyet almayı hedefliyoruz. Son haftalarda hakemlerin aleyhimize çok sayıda karar verdiğini düşünüyoruz, özellikle hakemlerimizin biraz daha adaletli maç yönetmelerini bekliyoruz. Oyuncularımıza çok sayıda kart çıkıyor" diye konuştu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.17 15:27 - Son Güncellenme: 2016.03.17 15:28 - HABER MERKEZİ
A