Balıkesirspor-Bandırmaspor maçı için hastaneden kaçtı

Balıkesirspor-Bandırmaspor maçı için hastaneden kaçtı

TFF 1. Lig'de oynanan Balıkesir derbisini kaçırmak istemeyen Bandırmaspor taraftarı tedavi gördüğü hastaneden kaçarak deplasmana gelerek takımını yalnız bırakmadı. Maç öncesi fenalaşan genç, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

2017.02.19 20:00 - Son Güncellenme: 2017.02.19 20:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Balıkesirspor-Bandırmaspor maçı için hastaneden kaçtı

Balıkesirspor ile Bandırmaspor'un Balıkesir Atatürk Stadı'ndaki mücadelesi öncesinde ilginç anlar yaşandı. Yusuf Turpçu adındaki Bandırmaspor taraftarı, tedavi gördüğü Bandırma Devlet Hastanesi'nden izinsiz ayrılarak taraftarlarla birlikte Balıkesir'e geldi. Taraftarlarla birlikte Atatürk Stadı'na giren Turpçu, maç öncesi tezahürat yaparken fenalaşınca 112 ekipleri ile Balıkesir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Maç öncesi bir çok taraftarın fenalaştığı dikkatlerden kaçmadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.19 20:00 - Son Güncellenme: 2017.02.19 20:06 - HABER MERKEZİ
A