Balık tutmaya gittiler çayda mahsur kaldılar
Batman Çayı'na balık tutmaya giden ve su yükselince mahsur kalan 3 kişi, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) Batman ekipleri tarafından kurtarıldı.
2017.12.02 17:30 - Son Güncellenme: 2017.12.02 17:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, balık tutmak için Batman Çayı içinde bulunan kumluklara çıkan 3 arkadaş suyun aniden yükselmesiyle bulundukları yerde mahsur kaldı. Bir süre mahsur kaldıkları yerden kurtulmaya çalışan 3 arkadaş, tüm uğraşlara rağmen kurtulamadı. Çevreden geçen vatandaşların durumu fark etmesi üzerine AFAD ekiplerine haber verildi. Olay yerine gelen AFAD ekipleri şahısları mahsur kaldıkları yerden bot yardımıyla kurtardı.