Balık tutmak için gittiği nehirde boğuldu

Balık tutmak için gittiği nehirde boğuldu

ŞIRNAK'ın Beytüşşebap İlçesi'nde yaşayan 30 yaşındaki Şefik Bal, balık tutmak için gittiği Faraşin Deresi'ne düştü. Boğulmak üzereyken çıkarılan Bal, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

2016.04.24 17:46 - Son Güncellenme: 2016.04.24 17:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Balık tutmak için gittiği nehirde boğuldu

Beytüşşebap İlçesi'nde inşaat işçisi Şefik Bal, bugün sabah saatlerinde arkadaşlarıyla birlikte balık tutmak için Faraşin Deresi'ne gitti. Bir süre balık tutan Bal, bir anda dengesini kaybederek Faraşin Deresi'nin akıntısına kapıldı. Çevredekilerin çabasıyla dereden çıkarılan Bal'ın çok fazla su yuttuğu ve ciğerleri hasar gördüğü için Beytüşşebap Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradaki doktorların yaptığı tüm müdahaleye rağmen Bal, kurtarılamadı.

Evli ve 2 çocuk babası olan Şefik Bal'ın cesedi otopsi yapılmak üzere Şırnak'a gönderildi.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.24 17:46 - Son Güncellenme: 2016.04.24 17:47 - HABER MERKEZİ
A