Baldız evi yaktı

Baldız evi yaktı

Bursa'da aynı evi paylaşan Y.S.'nin baldızı N.S., kaldığı evi yaktı. Küçük çaplı yangını itfaiye söndürdü.

2012.08.03 11:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Baldız evi yaktı

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Değirmenlikızık Mahallesi 3.Kavaklı Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre Y.S. aynı evde kalan ve eşinin kız kardeşi olan N.S. arasında bilinmeyen bir sebepten dolayı tartışma çıktı. Sinirlenen N.S. çakmakla evi ateşe vermekl istedi. Küçük çapta çıkan yangını itfaiye ekipleri söndürdü.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.03 11:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A