Baldız evi yaktı
Bursa'da aynı evi paylaşan Y.S.'nin baldızı N.S., kaldığı evi yaktı. Küçük çaplı yangını itfaiye söndürdü.
2012.08.03 11:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Yıldırım ilçesi Değirmenlikızık Mahallesi 3.Kavaklı Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre Y.S. aynı evde kalan ve eşinin kız kardeşi olan N.S. arasında bilinmeyen bir sebepten dolayı tartışma çıktı. Sinirlenen N.S. çakmakla evi ateşe vermekl istedi. Küçük çapta çıkan yangını itfaiye ekipleri söndürdü.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.