Bakanlıktan 'şap hastalığı' paylaşımı: Mücadelemiz devam ediyor

Bakanlıktan 'şap hastalığı' paylaşımı: Mücadelemiz devam ediyor

Tarım ve Orman Bakanlığı'ndan yapılan paylaşımda şap hastalığında her yıl yapılan rutin 2 doz aşının 3 doza çıkartılacağı açıklandı.

2024.01.28 19:01 - Son Güncellenme: 2024.01.28 19:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakanlıktan 'şap hastalığı' paylaşımı: Mücadelemiz devam ediyor

Tarım ve Orman Bakanlığı, "Şap hastalığına karşı etkin mücadelemiz devam ediyor" diyerek paylaşımda bulundu.

Bakanlıktan yapılan paylaşım şu şekilde, "Her yıl rutin 2 doz uygulanan aşı sayısını bu yıl 3 doza çıkartacak; ilk dozu 29 Ocak-31 Mart tarihlerinde aşı bedeli almadan uygulayacağız. Şap Aşılama Kampanyası'nda hayvanlarınızın aşılarını yaptırmayı unutmayın."

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.28 19:01 - Son Güncellenme: 2024.01.28 19:03 - HABER MERKEZİ
A