Bakanı Pakdemirli, fındık alım ödemelerinin başladığını duyurdu
arım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Fındık alım ödemelerine başlandığını açıkladı.
2019.09.05 20:19 - Son Güncellenme: 2019.09.05 20:24 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Alım döneminin ilk 10 gününde Toprak Mahsulleri Ofisi'mize mahsullerini teslim eden; 700 üreticimizin hesabına 11.2 milyon TL yatırıldı. Üreticilerimiz yarından itibaren paralarını tahsil edebilir. Hayırlı ve bereketli olsun" dedi.
