Bakan Yumaklı'dan Dünya Gıda Günü mesajı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, "Elimizdeki en değerli hazinelerden olan gıdamıza hep birlikte sahip çıkalım. Hem bugünümüzü hem de yarınlarımızı israftan uzak, sürdürülebilir ve bereketli kılalım" ifadelerini kullandı.
2024.10.16 15:12 - Son Güncellenme: 2024.10.16 15:14 - Güncel - AA
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, sosyal medya hesabından Dünya Gıda Günü dolayısıyla mesaj yayımladı.
Sürdürülebilir yaşamın özünün, gıdaları ve suyu korumaktan geçtiğini belirten Yumaklı, sınırlı kaynakların etkin, verimli ve bilinçli şekilde kullanılmasının farkında olunması gerektiğini bildirdi.
Yumaklı, mesajında şunları kaydetti:
"Gelecekteki sofralarımızı bugünden israf etmemeliyiz. Gelin, 16 Ekim Dünya Gıda Günü'nde bir adım atalım, elimizdeki en değerli hazinelerden olan gıdamıza hep birlikte sahip çıkalım. Hem bugünümüzü hem de yarınlarımızı israftan uzak, sürdürülebilir ve bereketli kılalım."
🍽️ Sürdürülebilir yaşamın özü, gıdalarımızı ve suyumuzu korumaktan geçiyor.
-- İbrahim Yumaklı (@ibrahimyumakli) October 16, 2024
🍛 Sınırlı kaynaklarımızı etkin, verimli ve bilinçli şekilde kullanmamız gerektiğinin farkında olmalı, gelecekteki sofralarımızı bugünden israf etmemeliyiz.
🤝 Gelin 16 Ekim Dünya Gıda Günü'nde bir adım... pic.twitter.com/LNI43pGIbc