Bakan Yerlikaya paylaştı: İstanbul'da 4 zehir taciri yakalandı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul'da iki ayrı adrese düzenlenen operasyonda 44 kilo skunk maddesinin ele geçirildiğini duyurdu. Bakan Yerlikaya 4 zehir tacirinin tutuklandığını belirtti.
2023.09.17 20:10 - Son Güncellenme: 2023.09.17 20:11 - Güncel - İHA
İstanbul Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin Büyükçekmece ve Üsküdar'da düzenledikleri iki ayrı operasyonda 4 zehir taciri yakalandı. Operasyonlarda 44 kilo skunk maddesi ele geçirildi. İçleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden güvenlik güçleri tarafından gerçekleştirilen operasyonların görüntülerini yayınladı.
Bakan Yerlikaya yaptığı paylaşımda, "Operasyonu gerçekleştiren polislerimizi tebrik ediyorum. Zehir tacirlerine göz açtırmayacağız. Her an enselerindeyiz. Zehir tacirlerine yönelik mücadelemiz kararlılıkla devam edecek" ifadelerini kullandı.
İSTANBUL'DA GERÇEKLEŞEN NARKOTİK OPERASYONUNDA
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) September 17, 2023
4️⃣ ZEHİR TACİRİ TUTUKLANDI❗️#İstanbul Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerimizce #Büyükçekmece ve #Üsküdar'da düzenlenen 2 ayrı operasyonda yakalanan 4 şahıs tutuklandı.
Operasyonlar sonucunda 4️⃣4️⃣ kilo skunk maddesi... pic.twitter.com/mS4Ud4y4Mv