Bakan Yerlikaya: Narkogüç operasyonlarında 22 kişi yakalandı

Bakan Yerlikaya: Narkogüç operasyonlarında 22 kişi yakalandı

Zehir tacirlerine yönelik operasyonlar tüm hızıyla devam ederken son dakika gelişmesini İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya paylaştı. İstanbul ve Gaziantep'te 22 kişinin yakalandığı açıklandı.

2023.10.24 15:34 - Son Güncellenme: 2023.10.24 15:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya: Narkogüç operasyonlarında 22 kişi yakalandı

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Yerlikaya,

"Zehir tacirlerine yönelik Gaziantep ve İstanbul'da düzenlenen 'Narkogüç' operasyonlarında 22 şüpheli şahıs yakalandı.

196 kg eroin, 23,5 kg metamfetamin ve 301 kg skunk ele geçirildi.

Halkımızı zehirleyen uyuşturucu tacirleriyle, terör örgütleriyle ve organize suç örgütleriyle mücadelemiz kararlılıkla devam edecek.

- GAZİANTEP İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüzce 1'i Kilis İl Emniyet Müdürlüğü ile ortaklaşa olmak üzere düzenlenen 5 farklı operasyonlarda:

* 23,5 kg metamfetamin
* 301 kg skunk
* 34,5 kg eroin ele geçirildi.
* 20 zehir taciri şüpheli şahıs yakalandı. Bunlardan 17'si tutuklandı, 3'ü hakkında adli kontrol kararı verildi.

- İSTANBUL İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüzce Beylikdüzü ilçesinde yapılan operasyon kapsamında:

* 161,5 kg eroin ele geçirildi.
* 2 yabancı uyruklu zehir taciri şüpheli şahıs yakalandı.

Operasyonları gerçekleştiren kahraman polislerimizi tebrik ediyorum. Aziz milletimizin destek ve dualarıyla zehir tacirlerine hayatı zehredeceğiz" ifadelerini kullandı.

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.10.24 15:34 - Son Güncellenme: 2023.10.24 15:36 - HABER MERKEZİ
A