Bakan Yerlikaya "İstanbul'umuza hayırlı olsun" diyerek açıkladı!

Bakan Yerlikaya "İstanbul'umuza hayırlı olsun" diyerek açıkladı!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımında "6.992 Polisimizin Göreve Başlamasıyla 1.573 Yeni Aracın Hizmete Alım Töreni''ni gerçekleştirdik" dedi.

2024.01.05 18:54 - Son Güncellenme: 2024.01.05 18:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya "İstanbul'umuza hayırlı olsun" diyerek açıkladı!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın teşrifleriyle gerçekleşen "6.992 Polisimizin Göreve Başlamasıyla  1.573 Yeni Aracın Hizmete Alım Töreni''ni gerçekleştirdik Türk Polisi her daim Milletimizin yanında, Milletimizin hizmetinde ve Milletimizin emrindedir! İşte bugün; o kahramanların arasına 6.692 nefer daha katıldı. Böylece İstanbul'daki mevcut 49.615 olan emniyet personeli sayımız 56.607'ye yükseldi. 1.573 yeni aracın teslimiyle de İstanbul'da suç ve suçlularla mücadelede kullandığımız araç sayımız 7.121'den 8.894'e yükseldi.   Böylece; Trafik ekip sayımız 4 kat artarak 395'ten 1.296'ya...   Önleyici ekip sayımız yani Yunus'lar 967'den 1.960'a...   İstanbul genelindeki toplam ekip sayımız ise 2.583'ten 4.477'ye yükseldi. İstanbul'umuza hayırlı olsun.

-

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.05 18:54 - Son Güncellenme: 2024.01.05 18:57 - HABER MERKEZİ
A