Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı"na katıldı.
2024.01.16 15:44 - Son Güncellenme: 2024.01.16 15:45 - Güncel - AA
İLGİLİ VİDEO
Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı
Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bakanlık bürokratları ve tüm illerin göç müdürleriyle "İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirdiklerini bildirdi.
Düzensiz göçle mücadeledeki temel stratejinin "sorunun kaynak ülkelerde çözümü", "etkili sınır güvenlik tedbirleri", "ülke içinde etkin tespit ve yakalama", "hukuki temelde kalarak hızlı işleyen sınır dışı süreçlerinin tesisi olarak" dört aşamadan oluştuğunu ifade eden Yerlikaya, paylaşımında toplantıdan görüntülere de yer verdi.
Bakan Yardımcımız, Göç İdaresi Başkanımız ve 8️⃣1️⃣ İlimizin kıymetli Göç Müdürleriyle "İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantımızı" gerçekleştirdik.
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) January 16, 2024
Düzensiz göçle mücadelemizdeki temel stratejimiz;
📌 Sorunun kaynak ülkelerde çözümü,
📌 Etkili sınır güvenlik tedbirleri,... pic.twitter.com/CbNAoIUX5G