Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı

Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı"na katıldı.

2024.01.16 15:44 - Son Güncellenme: 2024.01.16 15:45 - Güncel - AA
A
Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı
01:05 Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı

İLGİLİ VİDEO

Bakan Yerlikaya 'İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı'na katıldı

Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bakanlık bürokratları ve tüm illerin göç müdürleriyle "İl Göç İdaresi Müdürleri Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirdiklerini bildirdi.

Düzensiz göçle mücadeledeki temel stratejinin "sorunun kaynak ülkelerde çözümü", "etkili sınır güvenlik tedbirleri", "ülke içinde etkin tespit ve yakalama", "hukuki temelde kalarak hızlı işleyen sınır dışı süreçlerinin tesisi olarak" dört aşamadan oluştuğunu ifade eden Yerlikaya, paylaşımında toplantıdan görüntülere de yer verdi.

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.16 15:44 - Son Güncellenme: 2024.01.16 15:45 - AA
A