Bakan Yerlikaya 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu!

Bakan Yerlikaya 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu!

İstanbul Gaziosmanpaşa'da 6 yaşındaki E.A.A.'ya çarparak kaçan motosikletin sürücüsü yakalandı.

2024.05.21 09:49 - Son Güncellenme: 2024.05.21 09:54 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Bakan Yerlikaya 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu!
01:34 Bakan Yerlikaya 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu!

İLGİLİ VİDEO

Bakan Yerlikaya 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 6 yaşındaki E.A.A.'ya çarparak kaçan motosikletin sürücüsü F.S.'nin yakalandığını 'gereği yapıldı' diyerek duyurdu. 

Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şu şekilde;

"19 Mayıs 2024 tarihinde saat 12.00 sıralarında İstanbul Gaziosmanpaşa ilçesi Karadeniz Mahallesinde yaya geçitinden geçen 6 yaşındaki E.A.A. adlı çocuğa plakası olmayan bir motosiklet çarparak kaçmıştı.

Gaziosmanpaşa İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerimizce şüphelinin tespiti ve yakalanması için olayın gerçekleştiği yerden itibaren 7 km boyunca güzergahta bulunan 120 adet güvenlik kamera görüntüsü incelendi.

Yapılan çalışmalar sonucu şahısların yüzleri görünecek şekilde kamera görüntüsü elde edildi. Motoru kullanan şahsın 21 yaşındaki F.S., motorun arkasında oturan şahsın ise 23 yaşındaki A.Ç. olduğu tespit edildi.

Şüpheli F.S. Sultangazi İlçe Emniyet Müdürlüğümüze bağlı ekipler tarafından yakalandı. Kahraman polisimizi tebrik ediyorum. Milletimizin duası sizinle.

Suç işleyenler, toplum vicdanını yaralayan hal ve davranış içinde bulunanları yakalayıp adalete teslim etmekte kararlıyız."

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.05.21 09:49 - Son Güncellenme: 2024.05.21 09:54 - SOSYAL MEDYA
A