Bakan Yerlikaya gece kulübündeki yangının çıkış görüntüsünü paylaştı

Bakan Yerlikaya gece kulübündeki yangının çıkış görüntüsünü paylaştı

Bakan Yerlikaya Beşiktaş'ta bir gece kulübünde meydana gelen yangına ilişkin açıklama yaptı. Yerlikaya, "Olayla ilgili iki müfettişimiz tarafından yürütülen idari soruşturma çok yönlü olarak devam ediyor" ifadelerini kullandı.

2024.04.03 19:08 - Son Güncellenme: 2024.04.03 19:33 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Bakan Yerlikaya gece kulübündeki yangının çıkış görüntüsünü paylaştı
00:35 Bakan Yerlikaya gece kulübündeki yangının çıkış görüntüsünü paylaştı

İLGİLİ VİDEO

Bakan Yerlikaya gece kulübündeki yangının çıkış görüntüsünü paylaştı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul'daki bir gece kulübünde çıkan yangına ilişkin açıklamada bulundu. 

Bakan Yerlikaya yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı;

"Dün Beşiktaş Gayrettepe'de meydana gelen yangında maalesef 29 çalışan hayatını kaybetmişti.

Olayla ilgili iki müfettişimiz tarafından yürütülen idari soruşturma çok yönlü olarak devam ediyor.

Yangının ilk çıkış görüntülüleri yüreklerimizi bir kez daha yaktı. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet; ailelerine ve yakınlarına başsağlığı; yaralılarımıza acil şifalar diliyorum."

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.03 19:08 - Son Güncellenme: 2024.04.03 19:33 - SOSYAL MEDYA
A