Bakan Yerlikaya'dan şehitliğe ziyaret

Bakan Yerlikaya'dan şehitliğe ziyaret

Milli iradeye sahip çıkan Türk milletinin, "15 Temmuz direnişi"nin üzerinden 7 yıl geçti. Bakan Yerlikaya bu sabah saatlerinde Karşıyaka ve Polis Şehitlikleri'ni ziyaret ederek dua etti.

2023.07.15 10:34 - Son Güncellenme: 2023.07.15 10:35 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya'dan şehitliğe ziyaret

Sosyal medya hesabından açıklama yapan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya şu ifadeleri kullandı;

Bugün tam 7 yıl oldu... 15 Temmuz'da milletimize, vatanımızın birliğine, istiklâlimize, milli irademize ve demokrasimize kast eden hainler, karşılarında milyonlarca koca yüreği buldu.

O zifiri karanlığın ardından güneş yine bütün heybetiyle doğdu. Aziz Şehitlerimizin adı hepimizin yüreklerine nakşedildi.

Bu sabah, Karşıyaka ve Polis Şehitliklerimizde, şehitlerimizi dualarla yâd ettik. Rabbim makamlarını âli eylesin...

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.07.15 10:34 - Son Güncellenme: 2023.07.15 10:35 - HABER MERKEZİ
A