Bakan Yerlikaya, 81 İl'in valileri ile toplantı yaptı!

Bakan Yerlikaya, 81 İl'in valileri ile toplantı yaptı!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 'Terör, Asayiş, Organize Suç Örgütleri, Seçim Güveniliği ve Düzensiz Göç' konularını içeren video konferans toplantısı gerçekleştirdi.

2024.02.22 21:40 - Son Güncellenme: 2024.02.22 21:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya, 81 İl'in valileri ile toplantı yaptı!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, gerçekleştirilen toplantıya dair paylaşımda bulundu.

Yerlikaya'nın paylaşımı şu şekilde;

"Terör

Asayiş

Organize Suç Örgütleri

Seçim Güveniliği ve Düzensiz Göç konularını içeren Video Konferans toplantımızı;

Bakan Yardımcılarımız,

Jandarma Genel Komutanımız,

Emniyet Genel Müdürümüz,

Sahil Güvenlik Komutanımız,

İlgili Birim Yöneticilerimiz,

İlimizin Valileri,

İl Jandarma Komutanları,

İl Emniyet Müdürleri ve Sahil Güvenlik Komutanlarımızla birlikte gerçekleştirdik."

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.22 21:40 - Son Güncellenme: 2024.02.22 21:44 - HABER MERKEZİ
A