Bakan Yerlikaya, 81 İl'in valileri ile toplantı yaptı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 'Terör, Asayiş, Organize Suç Örgütleri, Seçim Güveniliği ve Düzensiz Göç' konularını içeren video konferans toplantısı gerçekleştirdi.
2024.02.22 21:40 - Son Güncellenme: 2024.02.22 21:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, gerçekleştirilen toplantıya dair paylaşımda bulundu.
Yerlikaya'nın paylaşımı şu şekilde;
"Terör
Asayiş
Organize Suç Örgütleri
Seçim Güveniliği ve Düzensiz Göç konularını içeren Video Konferans toplantımızı;
Bakan Yardımcılarımız,
Jandarma Genel Komutanımız,
Emniyet Genel Müdürümüz,
Sahil Güvenlik Komutanımız,
İlgili Birim Yöneticilerimiz,
İlimizin Valileri,
İl Jandarma Komutanları,
İl Emniyet Müdürleri ve Sahil Güvenlik Komutanlarımızla birlikte gerçekleştirdik."
❌Terör
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) February 22, 2024
❌Asayiş
❌Organize Suç Örgütleri
❌Seçim Güveniliği ve
❌Düzensiz Göç konularını içeren Video Konferans toplantımızı;
Bakan Yardımcılarımız,
Jandarma Genel Komutanımız,
Emniyet Genel Müdürümüz,
Sahil Güvenlik Komutanımız,
İlgili Birim Yöneticilerimiz,
8️⃣1️⃣ İlimizin... pic.twitter.com/ODmbjxobRn