Bakan Yerlikaya: 249 kişi etkilendi, 11 kişi tedavi ediliyor

Bakan Yerlikaya: 249 kişi etkilendi, 11 kişi tedavi ediliyor

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Malatya depreminden 249 kişinin etkilendiğini 11 kişinin ise tedavisinin sürdüğünü belirtti.

2024.10.17 11:23 - Son Güncellenme: 2024.10.17 11:25 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Bakan Yerlikaya: 249 kişi etkilendi, 11 kişi tedavi ediliyor

Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şöyle:

"Malatya'da dün meydana gelen 5.9 büyüklüğündeki deprem sonrası depremi etkileyen illerimizde çalışmalarımız devam ediyor. Yerleşim yerlerinde köy köy, mahalle mahalle başlatılan hasar tespit çalışmaları devam etmekte.

Çalışmalara; AFAD'dan 210 personel ve 55 araçla birlikte tüm kamu kurum ve kuruluşlarımızla, STK'larımızdan toplam 1.216 personel ve 363 araç katıldı. Depremden sonra en büyüğü 3.3 olan 194 artçı meydana geldi.

Sağlık Bakanlığı'mızdan alınan bilgiye göre depremden; Malatya'da 55, Elazığ'da 111, Şanlıurfa'da 37, Diyarbakır'da 19, Adıyaman'da 18, Erzincan'da 6 ve Kahramanmaraş'ta 3 olmak üzere toplam 249 vatandaşımız etkilenmiştir. Elazığ'da 9, Malatya'da 2, toplam 11 vatandaşımızın tedavisi devam ediyor.

Şu ana kadar 112 Acil Çağrı Merkezimize 1.475 ihbar geldi. Bu ihbarların 1.223'ü bilgi, 252'si de yardım amaçlıdır. Kızılay tarafından Malatya ve Elazığ'da 12 bin kişilik yemek hizmeti verilmektedir. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.17 11:23 - Son Güncellenme: 2024.10.17 11:25 - SOSYAL MEDYA
A