Bakan Yerlikaya, 23 ilin emniyet müdürünü kabul etti

Bakan Yerlikaya, 23 ilin emniyet müdürünü kabul etti

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, yeni atanan ve görev yeri değişen 23 ilin emniyet müdürünü bakanlıkta kabul etti. Yerlikaya'nın kabul ettiği isimler arasında eski Bursa Valisi, Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş da yer aldı.

2024.08.24 12:06 - Son Güncellenme: 2024.08.24 12:12 - Güncel - AA
A
Bakan Yerlikaya, 23 ilin emniyet müdürünü kabul etti

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, yeni atanan ve görev yeri değişen 23 ilin emniyet müdürünü bakanlıkta kabul etti. Yerlikaya'nın kabul ettiği isimler arasında eski Bursa Valisi, Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş da yer aldı. 

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, emniyet müdürlerini tebrik ederek yeni görevlerinde başarılar diledi.

Emniyet Teşkilatının Türkiye'nin huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden çalıştığını ve çalışmaya devam edeceğini vurgulayan Yerlikaya, "Türk polisi her daim aziz milletimizin emrinde, onun hizmetindedir" ifadesini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.24 12:06 - Son Güncellenme: 2024.08.24 12:12 - AA
A