Bakan Yerlikaya: 2 bin 227 Gazzeli kardeşimizi Türkiye'ye getirttik

Bakan Yerlikaya: 2 bin 227 Gazzeli kardeşimizi Türkiye'ye getirttik

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan Gazze açıklaması. Bakan Yerlikaya "Gazzeli toplam 2 bin 227 kardeşimizi İstanbul ve Ankara'ya getirttik" dedi.

2024.04.04 20:26 - Son Güncellenme: 2024.04.04 20:28 - Güncel - DHA
A
Bakan Yerlikaya: 2 bin 227 Gazzeli kardeşimizi Türkiye'ye getirttik

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 2 bin 227 Gazzeli'nin Türkiye'ye getirildiğini açıkladı. 

Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şu şekilde;

"1.348'i Gazze'den tahliye edilen, 879'u hastanelerde tedavi altına alınan hasta ve refakatçi olmak üzere toplam 2 bin 227 kardeşimizi İstanbul ve Ankara'ya getirttik. Bunların 1.871'ine de konaklama sağlıyoruz. Yine Filistin İnsani Yardım Bağış Kampanyasında Gazzeli kardeşlerimiz için bugüne kadar 900 milyon TL toplandı.

7 Ekim'den bugüne de, AFAD koordinasyonunda Gazze'ye 13 uçak ve 8 gemi ile gıda ve yardım malzemesi ulaştırıldı."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.04 20:26 - Son Güncellenme: 2024.04.04 20:28 - DHA
A