Bakan Yerlikaya: 2 bin 227 Gazzeli kardeşimizi Türkiye'ye getirttik
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan Gazze açıklaması. Bakan Yerlikaya "Gazzeli toplam 2 bin 227 kardeşimizi İstanbul ve Ankara'ya getirttik" dedi.
2024.04.04 20:26 - Son Güncellenme: 2024.04.04 20:28 - Güncel - DHA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 2 bin 227 Gazzeli'nin Türkiye'ye getirildiğini açıkladı.
Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şu şekilde;
"1.348'i Gazze'den tahliye edilen, 879'u hastanelerde tedavi altına alınan hasta ve refakatçi olmak üzere toplam 2 bin 227 kardeşimizi İstanbul ve Ankara'ya getirttik. Bunların 1.871'ine de konaklama sağlıyoruz. Yine Filistin İnsani Yardım Bağış Kampanyasında Gazzeli kardeşlerimiz için bugüne kadar 900 milyon TL toplandı.
7 Ekim'den bugüne de, AFAD koordinasyonunda Gazze'ye 13 uçak ve 8 gemi ile gıda ve yardım malzemesi ulaştırıldı."