Bakan Varank'ın oy kullandığı sandıktan Kılıçdaroğlu çıktı

Bakan Varank'ın oy kullandığı sandıktan Kılıçdaroğlu çıktı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın Bursa'da Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci oylaması için oy kullandığı sandıktan Kemal Kılıçdaroğlu çıktı.

2023.05.28 19:06 - Son Güncellenme: 2023.05.28 19:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bakan Varank'ın oy kullandığı sandıktan Kılıçdaroğlu çıktı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın oyunu kullandığı Osmangazi ilçesindeki Şehit Bakım Onbaşı Tolga Taştan İlkokulu'nda kurulan 3148 numaralı sandıkta sayım işlemi tamamlandı. 368 seçmenden 304'ünün oy kullandığı sandıkta oyların tamamı geçerli sayılırken, Millet İttifakı Cumhurbaşkanı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, 190 oyla sandıktan birinci isim olarak çıktı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ise 114 oy aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.05.28 19:06 - Son Güncellenme: 2023.05.28 19:11 - HABER MERKEZİ
A