Bakan Uraloğlu duyurdu! Türksat 6A yörüngede
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu sosyal medya hesabından, Türkiye'nin ilk yerli ve milli haberleşme uydusu Türksat 6A'nın daimi hizmet vereceği 42 derece doğu yörüngesine 6 ateşleme yaparak ulaştığını açıkladı.
2024.12.28 08:20 - Son Güncellenme: 2024.12.28 08:24 - Teknoloji - SOSYAL MEDYA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin ilk yerli ve milli haberleşme uydusu Türksat 6A'nın yörüngesine yolculuğunun tamamlandığını açıkladı.
İşte Bakan Uraloğlu'nun o açıklaması:
20 yıllık serüven başarıyla sonuçlandı! 🚀
-- Abdulkadir URALOĞLU (@a_uraloglu) December 28, 2024
🛰️ İlk yerli ve milli haberleşme uydumuz Türksat 6A, 42° Doğu yörüngesine başarıyla ulaştı.
2025'in ilk çeyreğinde hizmete başlayacak millî gururumuz, Türkiye'yi uzay çalışmalarında uluslararası oyuncu konumuna yükseltecek, iletişim... pic.twitter.com/M22Di95psX
;