Bakan Tekin il müdürleriyle toplantı gerçekleştirdi
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, bugün 81 ilin millî eğitim müdürleriyle bir araya gelerek önemli konuları ele aldı.
2024.05.01 14:53 - Son Güncellenme: 2024.05.01 14:53 - Eğitim - SOSYAL MEDYA
Gerçekleştirilen toplantıda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları, Öğretmenlik Meslek Kanunu, eğitimin küresel dönüşümü gibi başlıklar masaya yatırıldı.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"81 ilimizden gelen millî eğitim müdürümüzle bir arayaya gelerek istişare toplantısı gerçekleştirdik. İl müdürlerimizle Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları, Öğretmenlik Meslek Kanunu, eğitimin küresel anlamdaki dönüşümü, okullarımızda huzur iklimi içinde eğitim öğretim çalışmalarının temini ve eğitim alanındaki yeni yol haritamız hususlarında fikir alışverişinde bulunduk. Toplantıya iştirak eden değerli çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum."
📍Ankara/ İl Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı
-- Yusuf Tekin (@Yusuf__Tekin) May 1, 2024
81 ilimizden gelen millî eğitim müdürümüzle bir arayaya gelerek istişare toplantısı gerçekleştirdik.
İl müdürlerimizle Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları, Öğretmenlik Meslek Kanunu, eğitimin küresel anlamdaki... pic.twitter.com/1ozQXgIyuK

