Bakan Soylu'dan Özlem Zengin'e yönelik paylaşıma kınama
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, ''Grup Başkanvekilimiz Özlem Zengin'e sosyal medyadan yapılan insanlık dışıdır ahlaksızlıktır. Gereği yapılıyor.'' dedi.
2021.02.22 14:59 - Son Güncellenme: 2021.02.22 14:59 - Siyaset - HABER MERKEZİ
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklama şu şekilde:
Grup Başkanvekilimiz Özlem Zengin'e sosyal medyadan yapılan insanlık dışıdır ahlaksızlıktır. Gereği yapılıyor. Sosyal medyada kişilik/itibar suikastleri,hakaret ve sövgüler sistematik saldırı mekanizması oldu. Tekerrür etmemesi için acilen adım atılmalıdır. Geçmiş olsun Özlem Zengin.