Bakan Soylu açıkladı: Sürücüleri bıktıran uygulama kaldırıldı
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, elektronik radar sistem uygulamasının kaldırıldığını açıkladı.
2016.09.09 18:42 - Son Güncellenme: 2016.09.09 19:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
04:32
İLGİLİ VİDEO
Kuralları takmayan şoförleri, kadın polisler yakalayacak
Soylu, "Hükümetimiz yeni bir düzenleme yapmış. Bugün Maliye Bakanlığı ile Bakanlığımız arasında 11 gün içerisinde yürürlüğe girmesi beklenen protokolü imzaladık. Tuzak radar uygulaması, elektronik radar uygulaması sona ermiştir" dedi.