Bakan Şimşek, G20 için Brezilya'ya gidiyor

Bakan Şimşek, G20 için Brezilya'ya gidiyor

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 toplantısına katılmak üzere Brezilya'ya gidecek. Bakan Şimşek'e Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan da eşlik edecek.

2024.02.26 11:14 - Son Güncellenme: 2024.02.26 11:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Şimşek, G20 için Brezilya'ya gidiyor

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 Maliye Bakanları ve Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanları Toplantısı'na katılmak üzere yarın Brezilya'ya gidecek.

Edinilen bilgiye göre Şimşek'e, temaslarında Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan da eşlik edecek.

Brezilya'nın Sao Paulo kentinde gerçekleştirilecek toplantıda Şimşek, çok sayıda ikili görüşme gerçekleştirecek.

Şimşek, temaslarını cuma günü tamamlayacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.26 11:14 - Son Güncellenme: 2024.02.26 11:15 - HABER MERKEZİ
A