Bakan Şimşek: En yüksek tutarlı avro ihracımızı tamamladık

Bakan Şimşek: En yüksek tutarlı avro ihracımızı tamamladık

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında "Ülke tarihimizdeki en yüksek tutarlı avro ihracımızı dün başarıyla tamamladık" ifadelerini kullandı.

2024.03.15 13:06 - Son Güncellenme: 2024.03.15 13:07 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Bakan Şimşek: En yüksek tutarlı avro ihracımızı tamamladık

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, paylaşımında, "Ülke tarihimizdeki en yüksek tutarlı avro ihracımızı dün başarıyla tamamladık. Üç yıl aradan sonra ihraç ettiğimiz 2 milyar tutarındaki ilk avro tahvilimizin spreadi 2017'den beri en düşük seviyede gerçekleşti. Beş kattan fazla talep gelen işlemimiz, bu sene yatırım yapılabilir nota sahip ülke ihraçları dışında gerçekleşen ilk avro ihracı oldu. Bu başarılı ihraç uluslararası yatırımcıların ülkemize olan güveninin, programımıza duyulan inancın açık bir göstergesidir. Yerel seçim sürecinde kısa vadeli beklentiler ile oluşturulan spekülatif söylemler ve pozisyonlar programımızın hedeflerine ulaşmasını engelleyemeyecek" ifadelerini kullandı. 

 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2024.03.15 13:06 - Son Güncellenme: 2024.03.15 13:07 - HABER MERKEZİ
A